„Nunta”

Imi cer mii de scuze, ca nu am mai scris, stiu ca unii din voi au tot revenit, insa  m-amImage oprit sa scriu din diverse motive. Azi insa, simt nevoia sa o fac, sa imi expun ganduri, ganduri care le-am tinut pentru mine. In final, ca sa fiu mai actuala, ma tot uit pe internet la rochii de mireasa, la marturii, si la alte batai de cap, care inca nu le stiu rostul. Imi doream ceva simplu in principiu, cand deodata am devenit foarte pretentioasa in ceea ce privesc rochiile, verighetele, si tot ce inseamna nunta. Ei bine, cred ca in final, tot imi va deschide Dumnezeu mintea si voi alege o rochita potrivita. 😀

Lasă un răspuns

