Cu dor de copilarie…

Mie dor de copilarie, mie dor de auzul pasilor mamei atunci cand urca scarile in bloc, de inghetata de vanilie si tortul de mere pe care mi-l facea in fiecare weekend. Mie dor de primul meu brad, mi-l amintesc si acum cum l-au pus in sufragerie intr-un suport  mare de metal. Mie dor sa desenez cu creta pe asfalt si sa joc elasticul. Mie dor de serile pe care le-am peterecut la tara in vacantele din postul Pastelui, de noptile in care se auzeau doar greierii si  bezna care imi dadea fiori. Mie dor de glasul bunicului meu, de sfaturile lui privind vocatia mea pe viitor, de rasul pe care il provocam cand ai  povesteam amanunte amuzante din timpul orelor, si de chipul usor speriat cand ai spuneam cu lux de amanunte cum o sa-i dau foc la blana pisicii.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Mie dor de serile tarzii cu prietenele cand dansam in fata oglinzii. Mie dor de acel gol din stomac, in care fluturii isi faceau de cap..de asteptarea unui mesajde dragoste, care intarzia sa apara , de orele petrecute cu o prietena in care povesteam scenarii legate de Fat Frumos. Mie dor de tresaririle si de bataile inimii cand il vedeam pe cel de care eram indragostita si de toate emotiile pe care le-am avut.

Cu Dor de trecut, cu privire spre viitor..

Lasă un răspuns

