Amintiri…si un Te iubesc!

Ma gandesc adeseori cum puteam reusi candva in 15 minute  sa compun o scrisoare de dragoste pentru prietenele  care nu aveau inspiratia necesara de a scrie si ma rugau pe mine sa ma gandesc la cineva drag si sa scriu. Cand incepeam sa-mi astern gandurile parca nu-mi ajungeau foile. Acum ma intreb cum puteam fi atat de talentata desi nu cunosteam persoana. Iar foile nu mi-ar fi ajuns niciodata…

Iar scrisorile de  „a patra roata de la caruta” nu au lipsit 😀 , adica cele din razbunare, pentru ca pustoaicele  se mai si suparau pe Iuby lor si tot la mine apelau :D.

Iar in anii cand eram indragostita pana peste cap si aveam fluturi in stomac, atunci cand il vedeam pe Fat Frumos :D, eram emotionata si nu eram in stare sa leg un cuvant pe o foaie de hartie ci doar raspunsuri seci la intrebari de prietenie :D. si cum obiceiul era sa dau  prima papucii va dati seama ce mult timp aveam sa tin cu adevarat la cineva. Acum insa cu trecerea anilor am ajuns la concluzia ca cele mai simple cuvinte care intregesc ceea ce altadata nu puteau intregi ar fi un simplu „Te Iubesc”.

Sunt adeseori in stadiul de a nu ma regasi sa pot spune mai mult decat te iubesc, si prin gesturi doveditoare ajung sa lamuresc ceea ce in general nu e de lamurit ci doar de simtit. Iubesc gandul de a considera ca lumea si-a facut un loc si pentru mine undeva acolo si eu ma pot regasi in taina, intr-un loc unde imi pot ridica aripile gandurilor.

Sunt persoane care cred ca dragostea nu exista, iar altele  care cred ca e doar o chestie de prietenie si timp. Iar oamenii se inteleg si atata tot. Ei bine nu cred asta, consider ca orice om poate iubi, asadar orice om poate fi iubit. Iar daca doi oameni se iubesc atunci numai e loc de lamuriri. Normal ca dragostea nu e ca traversatul strazii dar constituie un drum lung, care prin diverse imprejurari, prin care trec cei doi ajung sa uniformizeze oarecum acest sentiment al iubirii. Dragostea pe care am daruit-o, o vom avea în veci. Cea pe care n-am daruit-o, va fi pierdută pentru totdeauna. (Leo Buscaglia)

Lasă un răspuns

